Handwerkbeurs Zwolle 2015



Nog even en het is zover; de Handwerkbeurs in Zwolle, van 12 t/m 15 februari! Alle informatie over de beurs, vind je op de website.

Wij staan weer op dezelfde plek als vorig jaar, stand nr 26, vrijwel direct bij de ingang. Dit jaar zal de stand voor een groot deel in het teken staan van "Randje per Week"! Uiteraard hangen mijn eigen Randjes er, maar ook die van Wil Schneider. En ik mag deze prachtige Randjeslap van Anita Jaspers lenen!



Absoluut de moeite waard om dit prachtstuk te komen bewonderen.
Uiteraard neem ik ook een heleboel boekjes "Randje per Week 2014" mee en materialen voor de Randjes van 2015.
Vaupel & Heilenbeck, de Duitse fabrikant van het linnenband, heeft wat productie problemen, maar ik doe mijn best om zoveel mogelijk soorten band mee te nemen.

Het is natuurlijk niet alleen maar "Randjes" op de beurs. Ik neem ook patronen, pakketjes, boeken. linnen, stofjes etc mee.
De uitverkoop-bak zal goed gevuld zijn, met scrapzakjes en heel veel quiltstoffen voor 10,- per meter!
Wil je zeker weten dat ik een bepaald artikel bij me heb of wil je niet achter het net vissen? Stuur me dan even een mailtje, dan liggen de spulletjes voor je klaar op de beurs. Voor het Randje per Week boekje hoef je me niet te mailen, daar heb ik er echt meer dan genoeg van!

Tijdens de beurs blijft de webwinkel geopend, maar er worden geen bestellingen verstuurd van dinsdag 10 tot en met dinsdag 17 februari. Houd er rekening mee dat sommige artikelen tijdens de beurs uitverkocht kunnen raken!

Ook zullen er in Zwolle twee nieuwe patronen/pakketten "uit eigen Atelier" geïntroduceerd worden. Een quiltje met de nieuwe Petite Prints stoffen van French General en een schoollapje:



Afgelopen weekend viel bij de deelnemers van de Speldenkussenclub alweer deel 3 op de deurmat; "Forget me Not".


We hebben flink wat pakketjes extra gemaakt en ook deze zijn te koop op de beurs. Het patroon is evt ook los te koop. Evenals de patronen van de vorige speldenkussens. Ook van "Biscornu Rouge" hebben we complete pakketjes!
Tot ziens in Zwolle!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band